0 Layer 1

עגלת הקניות

0

כיסוי ארנק ( קלאפה ) לאייפון IPHONE 7 plus \ 8 plus

DK67THPDGF
  • 69.00
  • מחיר חבר מועדון:
    0
  • אפשרויות:
    בחרו את הצבע שלכם
    אנא מלא את שדות החובה
אזל המלאי

  • זמן אספקה ותנאי רכישה
    אספקת המוצרים

    1. החנות ו/או הספקים לפי העניין ידאגו לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר ,לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה , תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר , אלא
    אם צויין מפורשות אחרת.

    2. החנות ו/או הספקים יפעלו כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה
    הנקובים בדף המכירה , וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי .

    החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:

    2.1 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום
    ונזקי טבע.

    2.2 שביתה אצל ספקים של שרותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.

    2.3 כל סיבה שאינן בשליטת החברה.

    3. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח .

    4. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי
    עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג.


    האחריות לגבי המשלוח באמצעות חברת PICKUP (UPS) או דואר ישראל:

    לרשות הלקוחות עומדת אפשרות לשילוח מוצרים באמצעות חברת PICKUP (UPS) לנקודת איסוף הקרובה לכתובת שהוזנה במעמד ההזמנה או באמצעות שירות "דואר רשום" של דואר ישראל לכתובת שהוזנה במעמד ההזמנה.

    דמי משלוח

    1. דמי המשלוח ישולמו ע"י הלקוח במסגרת התשלום בגין המוצר.

    2. במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון

    3. הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מחנות "פון הצפון" וזאת בתיאום מראש עם החנות באשר למקום ומועד האיסוף בסניף נוף הגליל בלבד!

    4. מוסכם כי במקרה של איסוף ע"י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח .

    פון הצפון תמסור את החבילה למשלוח בתוך 5 ימי עסקים מיום אישור התשלום להזמנה, אולם היא אינה אחראית בשום דרך שהיא על זמני המשלוח של חברת PICKUP (UPS) או דואר ישראל.
  • מדיניות החזרת מוצרים
    ביטול עסקה

    מדיניות ביטול עסקה (עסקאות שבוצעו בעסקת מכר מרחוק שבוצעו דרך אתר האינטרנט של החברה או באמצעות הטלפון והן בלבד) והכול בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א-1981 והתקנות שהותקנו מכוחו (להלן: "החוק").

    למען הסדר הטוב, יודגש כי עצם ביצוע ההזמנה באתר או בטלפון אינו מהווה מכירה.

    לאחר ביצוע עסקת מכר מרחוק יימסר ללקוח מסמך המפרט את פרטי העסקה כנדרש בחוק (להלן: "טופס גילוי") באמצעות הדואר האלקטרוני ו/או דרך הואטסאפ שהזין הלקוח ו/או לכתובת הדואר שציין הלקוח בעת אספקת המוצר, ו/או לכל המאוחר במועד הספקת המוצר ללקוח, לפי שיקול דעתה של החברה. ככול והלקוח לא קיבל לרשותו את טופס הגילוי, יפעל הלקוח ליידע את החברה בהקדם האפשרי.

    הלקוח מחויב לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו במעמד המסירה לידיו.

    דרכי ביטול העסקה:

    1. מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים (14) מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת טופס הגילוי, לפי המאוחר מבניהם;

    2. בעת ביטול עסקת מכר מרחוק שלא עקב פגם, החברה תהיה רשאית לנכות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבניהם. נוסף לכך, החברה רשאית לנכות מהעסקה עמלת סליקה בהתאם לחוק.

    3. הזכות לביטול העסקה לא תחול על המוצרים הבאים:

    מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ"ה – 1995;

    מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, אוזניות שהצרכן פתח את אריזתם המקורית;

    במקרה של ביטול עסקה, החזרה או החלפה עקב פגם, יודיע על כך הלקוח לחברה באמצעות הדואר האלקטרוני ו/או הואטסאפ /ו/או בכתובת החנות , תבוצע בדיקה מול הלקוח ובמידת הצורך יתואם המועד לאיסוף המוצר. החזר כספי יינתן בהתאם להוראות הדין.

    אם סופק המוצר לזוכה , חלה חובת החזרת המוצר אל מחסני החברה, על הלקוח.

    4. ביטול העסקה מותנה בהחזרת חשבונית המקור, לא יתבצע ביטול עסקה ללא החזרת החשבונית המקורית.

    5. מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחוייב בתשלום מלא בגין דמי משלוח גם אם טרם קיבל את המוצר\ ההזמנה , וזאת במידה והמוצר\ ההזמנה נשוא העיסקה נשלח זה מכבר .

    6. לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו .

    7. החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:

    8.1 נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .
    8.2 אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין .
    8.3 במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .
    8.4 במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר.

    9. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או ו/או בואטסאפ בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.

    10. אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה, רשאים החנות ו/או הספק לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך.
    הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון.

    החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי , לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי .

    עסקה שבוצעה באופן פרונטלית מול מוכרן החברה בסניף, יחולו תנאי ביטול עסקה בהתאם לקבוע בחוק.

    מדיניות החזרת מוצרים

    זיכוי/החלפת מוצר יתבצע בצירוף חשבונית רכישה מקורית בלבד תוך 14 ימים מיום הרכישה.

    זיכוי/החלפה יתאפשר רק על מוצרים שלא נפתחו מאריזתם המקורית, לא נפגמו ולא חלה הרעה מוחשית במוצר ובאריזתו ושלא נעשה בהם כל שימוש מכל סוג שהוא.

    סכום הזיכוי יהיה בניכוי על פי חוק כנגד החזרת המוצר או יינתן שובר זיכוי.

    זיכוי זה יהיה תקף ל 6 חודשים ממועד ההחזרה, לאחר מועד זה לא יכובד הזיכוי. במידה והזיכוי אבד/נגנב/הושחת לא יוחלף הזיכוי ולא יתאפשר מתן זיכוי אחר ו/או פיצוי בגינו.



x

#{title}

#{text}

#{price}